Přihlášky ke stánkovému prodeji budou i v letošním roce probíhat elektronicky prostřednictvím formuláře, který bude zveřejněn na internetových stránkách www.festivalstraznice.cz . Formulář bude spuštěn 1. 3. 2025 od 8 hodin. Uzávěrka přihlášek bude 31. 3. 2025. Ze zaslaných přihlášek bude vybrán vhodný počet prodejců. O vybrání či nevybrání budou přihlášení zájemci informováni e-mailem. V případě nejasností se obraťte na Marii Sýkorovou, e-mail: marie.sykorova@nulk.cz , tel. č. 518 306 600.
Podmínky
Při výběru stánků bude kladen důraz na to, aby jeden prodejce byl zastoupen v areálu konání festivalu pouze jedním stánkem.
Při prodeji občerstvení na MFF Strážnice 2025 prosíme o dodržování následujících podmínek:
Informace pro prodejce vína
Přednostně budou přijímáni prodejci s vínem vlastní výroby.
1. Prodej občerstvení:
a) Prodejní plocha v areálu parku
Občerstvení I. – bez alkoholických nápojů, odběr elektřiny do 3,5 kWh | 2.500 Kč / 1 bm |
Občerstvení II. – bez alkoholických nápojů, odběr elektřiny nad 3,5 kWh | 3.300 Kč / 1 bm |
Občerstvení III. – vč. alkoholických nápojů, odběr elektřiny do 3,5 kWh | 3.500 Kč / 1 bm |
Občerstvení IV. – vč. alkoholických nápojů, odběr elektřiny nad 3,5 kWh | 5.300 Kč / 1 bm |
b) Prodejní plocha v areálu MVJVM 2.000 Kč / stánek
c) Prodejní plocha na louce u Platanové aleje 3.000 Kč / stánek
Prodejci občerstvení uhradí spolu s nájemným zálohu na prodejní místo ve výši 2.000 Kč.
Záloha bude navrácena po předání prodejního místa po skončení festivalu.
2. Stánkový prodej - doplňkový prodej /řemeslné výrobky/ po dobu konání MFF - tj. 3 dny:
Prodejní plocha u amfiteátru Zámek | 800 Kč / 1 bm |